Известие

Collapse
No announcement yet.

Светва ми лампата на акумулатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светва ми лампата на акумулатора

    Днес се изля силен дъжд и улиците се наводниха за отрицателно време. Забелязах, че като премина през локва ми светва червената лампа "акумулатор" и хидравликата на волана ми се губи. След няколко секунди усещам леко придърпване, изсвирва (мисля, че ремък) и лампата угасва, а хидравликата на волана отново се появява. Предположих, че съм минал по-бързо през някой гьол и съм намокрил нещо, но след малко ми се получи, въпреки че намалих преди локвата. След няколко секунди пак всичко се оправи като ми предърпа малко и ремъка изсвири наново. Отбих веднага, оставайки мотора да работи и нищо! Все едно не е станало нищо. До вкъщи нямаше повече "обаждания".
    Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02


  • #2
    Буксува ти ремъка???!!!!!
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Абсолютно! Пробвай да го натегнеш, а ако е износен направо сменяй
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Буксува ти ремъка???!!!!!
        Казвам, че звукът който чувам е все едно ми изсвирва ремък и усещам как ми придърпва колата, но това става след като ми изгасне лампата на акумулатора.
        Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
        Абсолютно! Пробвай да го натегнеш, а ако е износен направо сменяй
        Добре, ще го погледна, но защо първо светва лампата и след 10 сек. изгасва и тогава чувам и усещам гореспоменатото?
        Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

        Comment


        • #5
          щото най-вероятно някоя ролка е блокирала
          ако е износен трябва да смениш и ролките
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            щото най-вероятно някоя ролка е блокирала
            ако е износен трябва да смениш и ролките
            Да предположим, че има блокирала ролка, защо тогава това се получава само когато минавам през локва и то не всеки път? Не би ли трябвало да ми се случва и в сухо време...
            Искам да поясня, че когато си взех Алфата си смених ремъка и ролките и от тогава съм изминал около 19 000км. Пробегът не е ли малък още за повторна смяна?
            Ако нещо съм пропуснал да уточня, моля питайте за да ви насоча възможно най-точно.
            Благодаря ви предварително!
            Last edited by Lqnkata; d.m.y г., 23:29.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
              Да предположим, че има блокирала ролка, защо тогава това се получава само когато минавам през локва и то не всеки път? Не би ли трябвало да ми се случва и в сухо време...
              Искам да поясня, че когато си взех Алфата си смених ремъка и ролките и от тогава съм изминал около 19 000км. Пробегът не е ли малък още за повторна смяна?
              Ако нещо съм пропуснал да уточня, моля питайте за да ви насоча възможно най-точно.
              Благодаря ви предварително!
              Говорим за пистов ремък.
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                Говорим за пистов ремък.
                А и не винаги ролките са качествени. А пък и ремъка ако не е бил натегнат хубаво също се износва бързо

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                  А и не винаги ролките са качествени. А пък и ремъка ако не е бил натегнат хубаво също се износва бързо
                  Точно затова говорех. Няма правило на колко пробег се сменя. Търтей-чо по горе е обяснил за износване и ролки.
                  Last edited by fiore; d.m.y г., 11:36.
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    И след като се проверят ролките и се сложи нов ремък, е добре да се помисли за еко-кората.
                    Тя има две основни роли:
                    1. Да пази природата /асфалта/ от капещи мотори.
                    2. Да пази мотора от прекомерно охлаждане; ролки и ремъци от вода; горещ мотор, облят от студена вода от локва е крайно противопоказно; опасност от "глътване" на вода през въздушния филтър; намокряне на електроника, датчици и контактни клеми, също не води до нищо добро ...

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря на всички за отговорите.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                      Comment

                      Working...
                      X